מאנדיי נייט פלייאוף – משחקי יום ב' ב-NBA / גיא רוזן

 

פורטלנד טריילבלייזרס (0 – 3) – גולדן סטייט ווריורס (3 – 0)
(04:00 לפנות בוקר)
איך ניגשים לסיקור משחק 4 בין האלופה ב-3 מ-4 השנים האחרונות (4 פיינלס רצופים. החמישי בדרך), לבין, ובכן, זה משנה? זה משנה כאשר גולדן סטייט ביתרון של 3 – 0, ולא קבוצה בתולדות פלייאוף ה-NBA שהצליחה לחזור מפיגור 0 – 3?
מחפשים זווית שתסביר את מה שאנחנו רואים על הפרקט. מצד אחד, זו סדרה חד צדדית (קשה להתווכח עם 3 – 0),
ומהצד השני, זה מרגיש שאולי 3 – 0 זו תוצאה שלא מספרת את כל האמת.

הסיפור של הסדרה הוא כזה –
ב-3 המשחקים, התוצאה המצטברת של המחציות הראשונות היא 176 נקודות לבלייזרס. 157 לגולדן סטייט.
התוצאה המצטברת של הרבעים ה-3 היא 91 נקודות לגולדן סטייט. 63 נקודות לפורטלנד.
האחוז האפקטיבי של פורטלנד במחציות הראשונות הוא 50.7% אפקטיבי. של גולדן סטייט 50.3% אפקטיבי.
האחוז האפקטיבי של פורטלנד ברבעים ה-3 הוא 44.4% אפקטיבי. של גולדן סטייט 63.1% אפקטיבי.
עכשיו, אני מכיר את תסמונת הרבע השלישי של גולדן סטייט. זה לא הפלייאוף הראשון שהם מראים לליגה איך נכנסים להילוך נוסף רגע אחרי שהפסקת המחצית נגמרה.
את זה, זה לא מסובך להסביר. קצת יותר ריכוז, קצת יותר הגנה, קצת יותר השקעה במאבק על הריבאונד.
מה שמביא אותי לנתון הכי מוזר –
גולדן סטייט בפיגור 9 ריבאונדים בהתקפה במחציות הראשונות, וביתרון של ריב' התקפה 1 בסיכום הרבעים ה-3. וזה למרות שאחוזי הקליעה שלהם מהשדה גבוהים יותר ברבע 3 (ולכן יש להם פחות הזדמנויות לריבאונד התקפה), ושל פורטלנד נמוך יותר ברבע 3 (ולכן יש להם יותר הזדמנויות לריב' התקפה).
השאלה שלי היא כזו –
אם את ההתפוצצות של גולדן סטייט ברבע 3 זה אפשרי להסביר,
איך מסבירים את הקריסה של פורטלנד?
איך מסבירים את הצניחה בכל המדדים, כולל מדד הריבאונד?
הסבר חלקי מתחיל בהתבוננות עמוקה יותר בהתפלגות הנק' של פורטלנד במהלך המחציות הראשונות. רואים שהרבע בו הם "שמים גז" הוא הרבע השני. את רבעי 1 הם מסיימים בשוויון עם גולדן סטייט, כאשר זה רבע 2 בו פורטלנד מצליחים ללחוץ על דוושת הגז, וליצור פער מול גולדן סטייט.
כאשר שחקני הספסל של פורטלנד משחקים מול הספסל של גולדן סטייט (גולדן סטייט משחקים עם רוטציה רחבה במיוחד בסדרה הזו), אז יש בקרוב שוויון (לטרנר, קרי, וקנטר, יש +/- חיובי, או קרוב לחיובי בסדרה).
כאשר אלו שחקני החמישייה שמשחקים, אז פורטלנד מוכים שוק על ירך.
השורה התחתונה מחזירה אותנה לשורת הפתיחה. הרבה סיכוי, אין לפורטלנד הלילה. בסדרה?
0 מתאר פחות או יותר את המצב.

(לילארד. או שזה מקולם. לא, זה לילארד. מזהים לפי הפגיעה בצלעות)

החלק השני של ההסבר, זה שמנסה להסביר איך גולדן סטייט ללא דוראנט משחקים ברמה גבוהה כל כך,
הוא דריימונד גרין.
התנהל לו דיון קצת מוזר לגבי השאלה האם גרין הוא אולסטאר.
אז ככה –
גרין הוא אולסטאר בזכות,
והוא (לטעמי) HOF עתידי.
השנה בפלייאוף (15 משחקים) לגרין יש 13.3 נק' ב-54.2% אפקטיבי, 9.6 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 1.3 חטיפות, 1.7 גגות.
הוא שחקן ההגנה מספר 1 בקבוצה, הוא מנהל המשחק שהופך את חייו של קרי לכל כך קלים.
עד כמה מיוחדת השורה הסטטיסטית של גרין?
לשמחתי יש לנו את בסקטבול רפרנס.
נבדוק עבור לפחות 10 משחקי פלייאוף. נבדוק רף מתירני יותר –
12 נק', 8 ריב', 8 אס', 1 חט', 1 חס', 52% אפקטיבי.
אז מי מופיעים ברשימה?
לברון ו… זהו. (טוב, בשביל להיות הוגנים, יש סיכוי יותר מסביר שגם ווילט ברשימה, היות ובתקופתו לא מדדו גגות וחטיפות).
ננסה מחדש –
נסיר את סעיף הגגות, היות וכמעט ואין שחקנים שיש להם 1+ גגות לצד 8+ אסיסטים.
עכשיו הרשימה כוללת את –
ווילט (אני מוסיף אותו למרות שבתקופתו לא ממדו גגות/חטיפות), בירד, מג'יק, ג'ייסון קיד, ודריימונד גרין. זהו. 4 HOF, אחד שבוודאות יהיה HOF, ודריימונד גרין.

 

בשביל שפורטלנד יצליחו לצלוח את המשחק הלילה עם ניצחון, הם צריכים התאוששות מופלאה, לא רק של אחד מהצמד לילארד את מקולם, אלא של ה-2 בו זמנית.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
איגודאלה בספק למשחק. הניחוש שלי הוא שקר לא לוקח סיכונים מיותרים, ונותן לאיגודאלה לנוח הלילה.
בהיעדרו, הרוטציה של גולדן סטייט מתקצרת בשחקן אחד מאוד חשוב.
לתחושתי, זה יהיה המשחק בו פורטלנד מצליחים להתאושש, לקלוע קצת יותר, ולנצל את היעדרותו של מגן הפרימטר המצטיין של גולדן סטייט בשביל להוסיף את המילה "ג'נטלמני" למילה "סוויפ".

Subscribe
Notify of
338 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דדי
דדי
20/05/2019 18:13:30

הנה זה בא…
https://youtu.be/P-hdtcLrph0

עידן
עידן
20/05/2019 18:27:13
Reply to  דדי

כן.אני אראה אחר כך.
מעניין

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 19:04:36
Reply to  עידן

נצרת עילית עולה כעת לליגת העל!
נס ציונה לא מנצחת והעליה בורחת לה!!

זיו פנמה
זיו פנמה
21/05/2019 2:09:37

חני חני.. הנבואה לשוטים (שמעלים את הרמה ?) ניתנה.. הלא כן?

אור
אור
20/05/2019 18:33:42
Reply to  דדי

לא מפתיע

Zivke
Zivke
20/05/2019 18:34:47
Reply to  דדי

הנה מה בא? עוד לכלוכים מהבאר חסרת התחתית של מועדון תחתית?

פאקו
Admin
20/05/2019 18:35:09
Reply to  דדי

לתוך הפנים (או יותר נכון מאחורי הגב).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי
20/05/2019 18:47:24
Reply to  דדי

לא מבין מה זה נותן למג'יק או ללייקרס, אבל שיהיה.

דדי
דדי
20/05/2019 19:01:09

זו פגיעה קשה בלייקרס בתזמון הזה, וזה לא נראה מקרי.
.
מה שכן, זה אולי הסיכוי היחיד שמשהו ישתנה.
.
ועכשיו עוד שעתיים מסיבת עיתונאים להצגת המאמן החדש.
בהצלחה לפלינקה…

דדי
דדי
20/05/2019 19:36:08
Reply to  דדי
דדי
דדי
20/05/2019 19:36:49
Reply to  דדי
אסף
אסף
20/05/2019 20:18:10
Reply to  דדי

חומר טוב מה שנקרא דדי. רק חושף עוד את הקרקס הניהולי שהתרחש בלייקרס השנה לצערי כאוהד הקבוצה.

דדי
דדי
20/05/2019 20:27:09
Reply to  אסף

רק אל תטעה ותקבל את כל מה שמג׳יק אומר כאמת.
.
אף אחד שם לא נקי מאשמה בבלגן כולל מג׳יק עם חלק לא קטן בכלל.

אסף
אסף
20/05/2019 22:23:16
Reply to  דדי

ברור ! כל אחד וחלקו בקרקס של ג'ני

חיים
חיים
20/05/2019 18:15:24

מצוין.
אם פורטלנד לא יגמרו את זה מוקדם יחסית הלוחמים ירצו להשלים סוויפ בשביל לפחות 3 ימי מנוחה יותר ממילווקי

פאקו
Admin
20/05/2019 18:20:00

נפלא גיא. הצלחת (כרגיל) להוציא זהב ממשהו שהוא, ובכן, לא זהב.

רפיקי
רפיקי
20/05/2019 18:26:50

תודה גיא.
לדעתי הווריורס חייבים לקחת את זה ויקחו.
זה נותן להם עוד יומיים מנוחה ופחות 38/40 דקות לכוכבים.
בשלב הזה של העונה זה כבר קריטי.
לפי מה שהבנתי לילארד פגוע.

עידן
עידן
20/05/2019 18:28:10

תודה רבה גיא
היום פורטלנד לוקחים.
שמח על עמדתך גם בפריוויו וגם בבלוג החי לגבי דריימונד

סוסמעץ
סוסמעץ
20/05/2019 18:30:50

תודה גיא
==
גם בלי איגי
==
סוויפ שאין לו צורך להדהד

Zivke
Zivke
20/05/2019 18:34:18

תודה. מעבר לכל ההסברים בפוסט, לי די מרגיש שפורטלנד הגיעו לסדרה בתחושה שהם את שלהם עשו ולכן הצניחה במדדי ההאסל והחשק

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 18:45:52

גיא פרייויו מצויין, בכל הנוגע לגרין זה כלל לא נכון.
״מנהל המשחק שהופך את חייו של קרי לכל כך קלים.״ -זה כל כך שקרי וכל כך לא נכון, גרין לא אולסטאר והוא לעולם לא היה אולסטאר מבחינת יכולת אפילו לא קרוב.
קרי וקליי ודוראנט הופכים את חייו לקלים ולא להפך הם מושכים שחקנים אליהם מפרקים את ההגנות עם התנועה הבלתי פוסקת והקליעה מ2 מטר מאחורי קו ה3 שמאפשרת לכולם נתיבי חדירה ומסירה בקבוצה שהוא אופציה ראשונה או שנייה או ללא ריווח שיש שומר שבכלל שומר עליו הוא לא מסוגל לזוז. הוא לא קולע 6 במצב כזה 6 נקודות בערב, הוא לא אתלט אין לו קליעה משום טווח פרט לטבעת,הוא לא מסוגל לעבור שחקן ב1 על 1.
.
אני אתן סטטיסטיקה של שחקן נוסף בליגה שקולע 16.9 נקודות ב56.3 אחוז אפקטיבי לוקח 8.8 ריבאונדים ומוסר 7.7 אסיסטים הוא נותן 1.5 חטיפות ובלוק במשחק ב34 דקות. הוא אתלט טוב בהרבה מגרין ומסיים טוב יותר ליד הטבעת, למרות שלשניהם אין קליעה מרחוק (אחד לא זורק וגרין על 28.5 מ3%) השם של השחקן השני בן סימונס ומחשיבים אותו לנגר אף אחד בכלל לא שם אותו בקטגוריה של אולסטאר . למרות שהתקפית הוא שחקן טוב מגרין עדיין שניהם נכים , לצערו אין לו שחקנים שירווחו לו את המשחק וישאירו אותו 3-2 בהתקפה .ההגנות יכולות לתת לו מטר ולמרות שהוא אתלט טוב מגרין הוא לא מסוגל לעשות כלום מול הגנות רציניות , הוא מנהל משחק לא פחות טוב אם לא יותר מגרין וגם מחזיק ביכולת מסירה מדהימה, והדבר הכי מצחיק אלו שמחשיבים את גרין לטופ 20 קוראים לשני נכה (מיתוג כבר אמרנו)
.
לגבי ההגנה של גרין , גם בסדרות מול יוסטון וגם מול הקאבס הם לא האטו אותם אפילו לשנייה הם פשוט קלעו יותר מהם, גם במקרה הזה בן סימונס מגן אישית הרבה יותר טוב מגרין בגלל היתרון הברור בגובה ובאתלטיות גרין מקן קבוצתי הרבה יותר טוב.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 18:51:08

לגבי הסדרה מול פורטלנד ללא נורקיץ אין להם הגנה הסטטיסטיקה גיא מוכיחה זאת (תביט בדפנסיב רייטינג בלעדיו ואיתו), דומים מאוד לברוקלין בהגנה שנגדם הפלא ופלא סימונס

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
20/05/2019 19:11:12

סימונס דוגמה כל כך לא נכונה.
.
הפוטנציאל שלו כשחקן, הוא בשמיים.
.
אבל –
הוא חייב את הכדור ביד בשביל להצליח –
גרין לא.
סימונס כאשר הוא לא מנהל המשחק העיקרי, הוא נוטה להפוך לפסיבי (בינינו? לא באמת באשמתו).
גרין?
אין מילה דיכוטומית יותר שאפשר להצמיד לגרין, יותר מ-"פסיבי".
גרין פורח ככל שרמת הכישרון סביבו גדלה,
סימונס עוד לא למד לנצל את העובדה שהצטרפו לסיקסרס האריס ובאטלר.
.
וזה מבלי להיכנס לפרט הפעוט של -"שחקן ההגנה של העונה". 4 פעמים חמישיית ההגנה (3 פעמים חמישייה ראשונה).

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 19:56:46

איזה שחקן יוצר יש לפילי מ3 , עוד שחקן בעל יכולת מסירה כמו קרי או ריווח כמו קרי שם , אין אף אחד שיריץ לו פיקאנדרול הוא ואמביד ובאטלר דורכים אחד לשני על האצבעות כי אין ריווח ממש לא קשור לזה שהוא פסיבי , שים את סימונס בעמדות הPF בקבוצה כמו הלוחמים והוא פורח, כמנהל משחק, זה ממש לא קשור לכישרון אלא לכימיה והתאמה של שחקנים

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 19:58:25

גיא גרין לא חייב את הכדור ביד כדי לפרוח? איך בדיוק בלי כדור הוא כמו סימונס פיות אתלטי.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 20:04:23

גיא יש עוד שחקן בליגה ללא קליע. וללא אתלטיות שנבחר לאולסטאר ב15 שנה האחרונה (4 פעמים ליתר דיוק ), הוא נבחר פעמיים לחמישייה ראשונה הגנתית ופעמיים לחמישייה שנייה הגנתית, שמו הוא ראגון רונדו, אתה באמת לא שם לב לדמיון? גם הוא עלה על גבם של הביג 3 ובלעדיהם לא שווה כלום, סימונס בדיוק כמו גרין יכול לשחק כPF (הוא יותר גבוה יותר ארוך מגרין ואת לא הרבה יותר טוב), לא הוא ולא גרין יעילים בלי כדור, אתה לא חושב שהוא יכל לחסום לקרי בפיקאנדרול הגבוה ולהריץ התקפה במקום גרין כאשר הוא משחק 3-2 (תסתכל על היכולת מסירה שלו בן ועל הראיית משחק).

עידו גילרי
עידו גילרי
20/05/2019 19:13:12

למקרה שלא שמת לב יש כמה בליגה שמחשיבים את סימונס אולסטאר, ויש עוד כמה שחשבו שהוא רוקי העונה. אז אתה יכול לצעוק עד מחר אבל אתה רק מחזק את הטיעון של גיא…

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 20:16:24

יש עוד שחקן בליגה ללא קליעה. וללא אתלטיות שנבחר לאולסטאר ב15 שנה האחרונה (4 פעמים ליתר דיוק ), הוא נבחר פעמיים לחמישייה ראשונה הגנתית ופעמיים לחמישייה שנייה הגנתית, שמו הוא ראגון רונדו, אתה באמת לא שם לב לדמיון? גם הוא עלה על גבם של הביג 3 ובלעדיהם לא שווה כלום, סימונס בדיוק כמו גרין יכול לשחק כPF (הוא יותר גבוה יותר ארוך מגרין ואת לא הרבה יותר טוב), לא הוא ולא גרין יעילים בלי כדור, אתה לא חושב שהוא יכל לחסום לקרי בפיקאנדרול הגבוה ולהריץ התקפה במקום גרין כאשר הוא משחק 3-2 (תסתכל על היכולת מסירה שלו בן ועל הראיית משחק).
.
מה משותף לשלושתם אוברייטדים ענקיים
עידו לגבי סימונס גם אם אני הייתי בקלאץ בגילי או מקורב של לברון היו מחשיבים אותי לאולסטאר
רק לסבר את האוזן החבורה של לברון בESPN שמה את סימונס במקום ה18 בעולם, במקום ה19 ו20 קליי תומפסון וקרי אירווינג חחחחח, אני לא מדבר בכלל על דונבון מיטצל קמבה וולקר ברגלי ביל וסיגי מקולום שנבחרו אחרי סימונס

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 20:24:00

קיירי עם לברון נבחר על פי ESPN למקום 15 בליגה עבר לבוסטון מקום 25 בליגה ירד 10 מקומות, אל תתן לתקשורת להטעות אותך המלכה מושכת בחוטים תשאל את הממזר הוא יסביר לך

עידו גילרי
עידו גילרי
20/05/2019 20:24:02

אז מאמני ה-NBA גם בכיס של קלאץ'?
רונדו גם אולסטאר. זה שאתה לא אוהב שחקן לא אומר שהוא לא מספיק טוב.
בן סימונס רק בתחילת דרכו והוא יוכל להיות בקלות טוב משניהם.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 20:32:01

רונדו לעולם לא היה ביכולת קל אולסטאר, די מצחיק שאנשים מחשיבים אותו לכזה, כמו שקייל קורבר הופיע באולסטאר לא בצדק , שניהם לעולם בדומה לגרין לא היו ב24 השחקנים הטובים בעולם. יש לי שאלה פשוטה אלייך, אם הייתה מרכיב קבוצות ללא התייחסות לגיל הייתה לוקח את גרין כאחד מבין 30 הראשונים?
.
לבן סימונס כישרון חד פעמי בזה אני מסכים זה שהוא לא יממש אותו בגלל שהוא לעולם לא יפתח קליעה זה משהו אחר.

עידו גילרי
עידו גילרי
20/05/2019 20:40:13

שוב אני מזכיר לך מי האנשים שבחרו ברונדו (4) ובגרין (3) לאולסטאר. מצד שני אתה חושב שאתה מבין יותר מרובם אז כנראה שזה לא אומר הרבה עבורך.

אור
אור
20/05/2019 22:47:04

ברוך, מה נתפסת להשוואה בין גרין לסימונס? שני שחקנים כל כך שונים ולא קשורים

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 3:37:25

המאמנים לא חברים זה של זה? כשמאמן מדבר עד כמה שחקן שולי מדהים זה לא מעלה את הערך שלו בעיני אחרים? הם לא מגנים אחד על השני בכל הזדמנות עכשיו מאמן שרוצה לעלות את הביטחון של גרין הוא יגיד שהוא היה מדהים, הבחירות של המאמנים לאולסטאר די מביכות, ולצערי רובם הגדול גם לא יודע בדיוק לאמן/ לא מסוגל להשתלט על הכוכבים. שחקן אולסטאר דבר ראשון חייב להיות כלי התקפי שמסוגל לייצר נקודות לעצמו, ואם הוא משלב את זה עם יכולת ייצור לאחרים אז בכלל זה יותר טוב, כיוון שהתקפה מביאה נצחונות (שמשלבים את זה עם הגנה יש אליפות) אבל גם עם הגנה בינונית ואפילו רעה אפשר לקחת, אם התקפה בינונית כמעט בלתי אפשרי. המטרה של נייסמית שהמציא את המשחק היה לשים כדור בסל, גרין לא טוב בזה.

שם(נדרש)
שם(נדרש)
20/05/2019 19:14:12

הוא דיבר על פלייאוף לא עונה סדירה

עומרי
עומרי
20/05/2019 19:27:41

נראה לי שאתה מזלזל אובר על המידה על גרין, ומעריך יתר על המידה את בן סימונס. הם שחקנים בעמדות שונות, בגילאים שונים, כשגרין התחיל את הירידה שלו במידה מסויימת וסימונס עדיין לא ממצה את הפוטנציאל, ככה שקשה באמת להשוות.
"גרין לא אולסטאר" – הוא כן, שלוש פעמים.
"לבן סימונס אין קלעים שירווחו את המשחק" – רדיק (בגדול הדבר היחיד שעושה)? טוביאס האריס? אפילו ג'ימי באטלר ואמביד יכולים לקלוע מהשלוש.
הבעיה עם סימונס שאתה יודע שהוא לא יזרוק גם אם תשלם לו כסף. לראות אותו מחזיק בכדור על הקשת זה משחק של 4 מול 5. נכון שגם אחוזי הקליעה של דריימונד בירידה, אבל עדיין הוא יכול לזרוק ולקלוע משהו. סימונס מתפקד כ-PG טהור של הקבוצה, הדבר הכי בסיסי אצל גארד מודרני זו קליעה. בבסיס של גרין הוא בכלל PF, ויש איתו עוד שחקנים שיכולים למסור בצורה טובה מאוד (KD, סטף, איגודאלה).
הבעיה עם סימונס זה שאיפשהו הוא אפילו לא מנסה להשתפר. אם יחזור שוב מהקיץ בלי קליעה, זה ירתיח בצדק הרבה אנשים. העניין הוא שבבירור שברמת הכישרון נטו הוא עולה על גרין. בחירה ראשונה מול בחירה 35 בכל זאת.
ועם כל הכבוד להגנה של סימונס, גרין הוא שחקן ההגנה הכי דומיננטי של השנים האחרונות. גם פה, ארבע בחירות לנבחרות של ההגנה של הליגה ושחקן ההגנה של השנה פעם אחת – כולן בצדק. גרין מנהיג את הקבוצה, סימונס עדיין לא, ולא יודע אם בכלל יש לו את היכולת.

עידן הרחוק
עידן הרחוק
21/05/2019 5:18:07

פאקינג רפה!
חמוד אבל רפה..

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי
20/05/2019 18:49:50

תודה רבה גיא, ניתוח מעניין מאד.
.
לדעתי זה פיפטי פיפטי לכל היותר, אבל אהמר על המנצחת רק ברבע השלישי מה שבטוח.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 19:05:34

מוזמנים לצפות בקרב הלאומית- עליה לליגת העל

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 19:06:20

סקציה נס ציונה הסינדרלה מפספסת ברגע האמת!

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
20/05/2019 19:08:23

נצרת עילית עולה כעת לליגת העל!
נס ציונה לא מנצחת והעליה בורחת לה!!
מי שראה אתמול שצפיתי הארכה לא יפספס היום

איציק
איציק
20/05/2019 19:14:33

נצרת עלית ונס ציונה, how fitting…
כבר אפשר לקבוע שזה הפלייאוף המשעמם בכל הזמנים, או ניתן עוד צ'אנס?

נדבד
נדבד
20/05/2019 19:17:19

אפילו הקליקביטhים של מנחם לא עובדים על הפלייאוף הגרוע הזה.
חצי מהתגובות באתר של שמעון והאחיין הפגוע של סטוקטון

תומר השני
תומר השני
20/05/2019 19:29:37

תודה גיא על פריוויו מושקע למשחק "משעמם " הלוחמים ייקחו אותו וינוחו עד המפגש עם מילווקי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/05/2019 19:36:04

תודה רבה.
גרין מעורר השראה בפלייאוף הזה.
ולא רק לנו – גם לחבריו. הוא המנהיג בה' הידיעה כמו שהיה פעם.
ויכולתו מופלאה.
אם איגי לא משחק זה של פורטלנד, אם הוא כן משחק גם כנראה.

Berch
Berch
20/05/2019 19:39:14

תודה על הפרוויו גיא
נראה שהכוכבים מסתדרים למשחק הירואי של ליילארד, במיוחד עם הפציעה והכל.
נראה אם זה יצא אל הפועל
🙂

ראובן
ראובן
20/05/2019 19:39:41

תודה גיא, אני ברגשות מעורבים בסדרה הזו. נהנתי מאוד מהריצה של פורטלנד בפלייאוף שסיפקה כמה רגעים קסומים, חבל שהסוף קצת מעיב.
אני איתך לגבי גרין, חשבתי שהוא יהיה הדמות לשנוא בסדרה, אבל הוא מתרכז בכדורסל נטו בלי השטויות מסביב ועושה את זה מצויין.

צחי זופרן
צחי זופרן
20/05/2019 20:05:50

גרין HOF קל. חוץ מהשורות הסטטיסטיות היבשות, יש לו מוח כדורסל אינטואטיבי ברמות שמדביק את כל הקבוצה ההיסטורית הזאת. דברים שאי אפשר ללמד. יסיים קריירה עם שלוש עד חמש טבעות, שחקן הגנה של הליגה וכו׳. ברגע שהורחק בסדרת הגמר של 2016, הווריורס קרסו ונמחקו. מי שלא חושב שגרין מקומו בהיכל, לא ראה כדורסל בחיים. להערכתי, בתום הקריירה ייכנס לשיחה על חמישיית ההגנה של כל הזמנים.

שחר
שחר
20/05/2019 21:07:44

יש מצב

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
20/05/2019 20:13:39

ברוך רובין , הווריורס מוציאים אותך מדעתך ?

רן הנרגן
רן הנרגן
20/05/2019 20:14:02

בסידרה הזו לא קרי ולא קלי הציגו תצוגות קליעה מדהימות. קלי קולע באחוזים בינוניים וגם בכמות לא גדולה בכל שלושת המשחקים וגם קרי למרות ה 35 נקודות למשחק פלוס מינוס עושה את זה לא מעט בזכות נקודות מהעונשין ופחות בכמות הסלים.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/05/2019 20:19:55

גם אם הם לא קולעים אתה לא יכול להשאיר אותם שנייה לבד הם מושגים את כל ההגנה והשאר נהנים , עזוב שהם קולעים סטפן קרי בסדרה 36.3 נקודות 42% מ3, 6 אסיסטים 6.7 ריבאונדים ו61.3 אפקטיבי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20/05/2019 20:14:11

אחלה סיקור, מסכים עם כמעט כל מה שכתבת, בעיקר על גרין. אם זאת הייתה סדרת הגמר, הוא היה ראוי לfmvp. הוא משחק כמו נדב הנפלד שדחפו לו לתחת את גיא פניני, כלומר עארס עם כיסוי.
בקשר לכמעט, זו התוצאה. אני מסכים עם מי שכתב שגולדן ינסו לגנוב את המשחק אם בשלב מסוים הם עוד יהיו קרובים (רבע שלישי כהרגלם?), כך שהכל תלוי בפתיחה של פורטלנד. הם צריכים להפעיל את שיטת קרמבו, ולהתחיל הכי חזק שלהם…
.
תודה רבה כמובן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/05/2019 20:21:18

אהבתי את האלגוריה

no funny shtuff
no funny shtuff
20/05/2019 20:20:07

לילארד עם 4-17, מקקולום עם 7-21 והווריורס סוגרים עניין עם 119:106

אסף
אסף
20/05/2019 20:21:00

גיא תודה על פריוויו נהדר. מסכים עם כל מילה על גרין.
מסכים עם התחזית, לעומת זאת 3-0 מאוד לא משקף אבל פורטלנד לצערי שובקת ברגעים המכריעים וגולדן סטייט פורחת בהם. (הרבה בזכות ההגנה של קליי ואיגי על לילארד)

דה שוט
דה שוט
20/05/2019 20:25:56

תודה גיא, הערב זה של פורטלנד (שיטת התרנגול העיוור), ואז הולכים להסתבך באוקלנד, תזכרו איפה קראתם על זה לראשונה.
פורטלנד פעמיים פתחה פער משמעותי, היא רק צריכה להאמין קצת יותר ולהצליח להחזיק בו.

Benjo
Benjo
20/05/2019 20:49:22

מצוין גיא. כמי שרואה כל שניה מהמשחקים (איזה כייף) אני מסכים עם הקביעה שלך לגבי גרין. הבן אדם עובד על רמות אנרגיות הכי מטורפות בליגה אפילו יותר משל ראס עד שהתחלתי לשאול את עצמי אם אין פה איזה שהוא סיוע נרקוטי… אבל… בכל התפלגות יש כאלה שנמצאים בקצה סטף לדוגמא בקליעה וגרין באנרגיות , במהירות המחשבה וכ'. היה נראה כאילו הוא איבד את זה כבר השנה אבל העלה 3 הילוכים בפליאוף. מדהים. הייתי מהמר על פורטלנד היום אבל כבר במשחק הקודם עשיתי את זה ומה שהרגשתי לאורכו זה שהקבוצה הזאת פשוט נכנעה אני חושב שהאשם הוא בפציעה של לילארד שכנראה מת שהסיוט יגמר ולכן אני מהמר גם היום על הלוחמים

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
20/05/2019 21:13:31

נהדר גיא.
ראיתי שרשמת את זה לגבי הסדרה של הבאקס רפטורס וזה נכון גם לגבי הסדרה הזו – איזה כיף זה שמתרכזים בכדורסל ולא רצים כל שריקה עם פנים של מכורכמות על גזל, או עם הניסיונות למשוך עבירה גם במחיר של ויתור על זריקה טובה. זה הוציא הרבה מאוד מן החשק לצפות בסדרה בין ג"ס ליוסטון והיה אשמת שתי הקבוצות; זה לא קידם אף אחד לשום מקום.

ראס א שטן
ראס א שטן
20/05/2019 21:29:18

גולדן מנגבים קרי הגיע עם מטאטא דמיאן מתנדנד על החבלים חסר הנוק אאאוט הגואל. הסנוקרת לצלעות של גרין שיהיה בטעות. יאללה זזתי לצפות במשחקי הכס.

אם כבר מדברים על נוק אאוטים ועל הgoat הנה הקיסר האחרון תהנו

https://youtu.be/4sSXrfoThBI

רפיקי
רפיקי
20/05/2019 21:33:27

זה היה לוני לדעתי.
חסיד ידוע של זאזא פאצוליה

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
20/05/2019 21:37:53
Reply to  רפיקי

התגובה שלך כאן… שאלה דחופה! תענו לי , הפלייאוף בארץ

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
20/05/2019 21:41:24

במידה ויהיה דרמת מהפך וחולון תצליח לנצח, האם הפועל תל אביב חייבת ניצחון?

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
20/05/2019 22:05:09

הפועל חולון לוחצת אבל נזכרה מאוחר

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
20/05/2019 22:20:14

וואו קרה נס הפועל תל אביב בפלייאוף למרות הפסד לירושלים מכיוון שגלבוע מנצחת. כך על פי ספורט 5

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
20/05/2019 22:22:36

נס להפועל תל אביב בזכות הפתעה של גלבוע!

אור
אור
20/05/2019 22:48:39

זה המשחק שמראש סימנתי בטופס לפורטלנד, אך הפציעה של לילארד כנראה תגנוז גם את הסיכוי האחרון שלהם להתחמק מהמטאטא.

תומש
תומש
21/05/2019 0:39:50

"הוא משחק כמו נדב הנפלד שדחפו לו לתחת את גיא פניני, כלומר עארס עם כיסוי.". תודה על זה, האווי. צחקתי בקול

אלן
אלן
21/05/2019 1:31:48

"הוא משחק כמו נדב הנפלד שדחפו לו לתחת את גיא פניני, כלומר עארס עם כיסוי" – הפוך – דחפו לפניני.את הנפלד

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 1:52:32

הגעתי לפוסט מאד מאוחר אבל לא מאוחר מדי מלהביע תודתי על ההשקעה והמחקר שהקדשת לשתי הקבוצות.

זיו פנמה
זיו פנמה
21/05/2019 2:12:16

תודה על הפריוויו!
משחק 4 הולך להציג, לדעתי, שחקנים מפתיעים ולא רק את ה'חשודים העיקריים' (מקולם&לילארד מחד וקרי&קליי מאידך).
אם הייתי צריך להמר הייתי הולך על מק'יני בדאבל פיגרס מכאן ועל טרנר בדאבל פיגרס משם.

ולגבי גרין – HOF ללא כל צל צילו של ספק כלשהו.

זיו פנמה
21/05/2019 7:01:04

מק'יני עלה בחמישייה וסיים עם 12 נק'
טרנר עם 31 נק' ואיכזב עם 4 נק', 7 ריב' ו-3 אס'
גרין עם טריפל דאבל נהדר. שוב.

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 4:08:53

בוקר טוב

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 4:09:33

זרקנו כבלים וזרקנו SATELLITE TV ואנחנו משתמשים עכשיו ב-TV.YOUTUBE
זה סטרימינג מהאינטרנט ועולה לנו 40$ לחודש. עם האינטרנט והטלפון (יש לנו עדיין טלפון ביתי, בנוסף לסמארטפון, שזה חשוב לזקנים, במיוחד לאשתי שלפעמים מתקשה עם הסמרטפון) אנחנו משלמים עתה מתחת $100 לחודש לTV YOU TUBE עם כל ערוץ בעולם שאני יכול להגיע אליו במחשב (אבל הכל נראה על הטיווי כמובן באיכות מדהימה), אינטרנט חופשי, וטלפון חופשי לכל ארה"ב וקנדה.

לא יאומן כי יסופר.

אבל בעייה: כיצד עושים רקורדינג?

ב-ROKU – שהוא הREMOTE CONTROL אין RECORDING. למישהו יש מושג כיצד אני יכול להקליט מ-TV.YOUTUBE?

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 4:12:52

פירס מהמר על הווריורס.
צפויה לנו הפתעה הלילה.
(או פורטלנד או שפירס יהמר נכון)

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 4:15:26

שני דברים: פורטלנד חייבת לשחק כל הזמן עם 2 גבוהים, ואפילו 3, וסת' קרי חייב לנוע ללא הכדור כי אחרת הוא מבוזבז. אם 2 הדברים האלה קורים, פורטלנד מנצחת

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 4:15:56
Reply to  מנחם לס

אפילו שדיים פצוע?

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 4:21:22
Reply to  רפיקי

הוא משחק פצוע. הוא גבר שבגברים. הפציעה שלו היא בעיקר פציעה הגורמת לכאבים אבל לא מגבילה דברים אחרים אם הבנאדם מתגבר על הכאב

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 4:27:25
Reply to  מנחם לס

הוא גבר שבגברים זה כן סדק בצלעות ואני חודש לא מדבר, אבל הוא שחקן לא חכם הוא הרבה פעמיים הולך ראש בקיר על דאבל טים מאשר למסור

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 4:28:07
Reply to  מנחם לס

בקצת כדורסל ששיחקתי בחיים…כאב רציני,לא משנה איפה מפריע מאוד לקליעה.
אבל כמובן זה רמות אחרות

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 4:19:54

מאיירס ליאונרד כבר עם 2 סלים. אבל הוא יצטרך עוד מעט את זאק קולינס לצידו

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 4:23:33

לילארד משחק פצוע ורואים זאת

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 4:23:49

גל אני קולע על ההגנה של פורטלנד, הצלף הטוב בהיסטוריה לבד על קו ה3 זריקת אימון

שעיה
שעיה
21/05/2019 4:24:02

מאיירס לאונרד יותר גרוע מדחליל בהגנה. מי מחתים חמור כזה

שם(נדרש)
שם(נדרש)
21/05/2019 4:24:03

פתיחה קלינית

חתוליו
חתוליו
21/05/2019 4:25:42

פתיחה מעניינת למשחק כששתי הקבוצות שמות נקודות על הלוח כתוצאה מקליעת סלים. נמשיך לעקוב.

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 4:25:59

פורטלנד בהרכב הזה לא יכולה לשמור על ג"ס. וההפך.
נם פורטלנד בקטע של משחק לחא הגנות הם יפסידו 180-170

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 4:26:21

איזה כיף לעבור מיוסטון לפורטלנד בשביל קרי, סדרה אחת לא נתנו לו לנשום, פה רק מרווחים

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 4:32:25

מישהו רואה את ההגנה של גרין? גם אני לא לא קיימת, התקפית ממש בן סימונס בלי אתלטיות

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 4:34:35

צודק.כבר 6 דקות הוא לא מגן טוב.
אולי כדיי לשחרר אותו

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 4:36:01
Reply to  רפיקי

אף אחד לא אמר לשחרר אותו, אבל ברור שלא לתת לו מקס כמו לאולסטאר אפילו לא קרוב המקסימום זה 50 מליון ל4 שנים אם לא למצוא תחליף אחר בשוק, הוא לא אולסטאר ביכולת

שם(נדרש)
שם(נדרש)
21/05/2019 4:35:14

קשה לדמיין טרחן ממך.

עידן הרחוק
עידן הרחוק
21/05/2019 7:56:10
Reply to  שם(נדרש)

+ 1

הוא פאקינג רפה הבנה!

אולי מיליונר ונחמד אבל הייטר עיוור !

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
21/05/2019 4:32:35

2 איבודים לליליארד בשלב מוקדם זה לא מקובל בשום פנים היום ובשלב מוקדם כזה

סוסמעץ
סוסמעץ
21/05/2019 4:34:47

כמעט בוקר טוב חברים

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 4:35:10

הגנתית פורטלנד גם לא קיימת , זה בדיחה מזכירים לי מאוד את ברוקלין

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 4:36:21

פורטלנד חייבת לעשות דבר שלישי: להאט את המשחק. הווריורס הם בינוניים לחלוטין במשחק חצי מגרש

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 4:37:15

למאיירס 11 נק' ברבע הראשון ולא נגמר

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 4:39:22

חשבתי האולסטאר היה בפברואר איזה ירידה ביכולת ההגנתית לעומת המשחק אתמול

שם(נדרש)
שם(נדרש)
21/05/2019 4:39:28

גרין לא יודע עייפות מה היא

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 4:41:20
Reply to  שם(נדרש)

נגד פורטלנד בן סימונס היה נראה goat. מנחם וברוך יכולים לככב מולם

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 4:40:43

ההגנה של פורטלנד זה חרפהלא פלא דכמה חושבים שגאין אולסטאר חחח

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 4:43:16

אני לא צוחק שמעון אני עם המקל הליכה עכשיו בגילי קולע נגדם, הגנה לא קיימת ממש מאפשרים לייאפים יש משחקי אולסטאר שראיתי הגנה טובה מזאת

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 4:42:19

בלי דוראנט בלי קאזינס בלי איגי חח גולדן עושים הכל שלא יהיה מטאטא ופורטלנד איכשהו מצליחים לקרב את המטאטא🤣

רן הנרגן
רן הנרגן
21/05/2019 4:42:46

יעלו ויופיעו קלי והטעויות

שם(נדרש)
שם(נדרש)
21/05/2019 4:42:50

בליגת האלופות תמיד מראים בסטטיסטיקה כמה כל שחקן רץ… יש כזה ב nba? מת לראות את הקילומטראז' של קארי וקליי בהשוואה לגארדים אחרים בליגה.
מישהו יודע?

סוסמעץ
סוסמעץ
21/05/2019 4:47:05
Reply to  שם(נדרש)

זו שאלה לגיא

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 5:03:55
Reply to  סוסמעץ

עכשיו רק תבחר עמדות שם SG וPG

שם(נדרש)
שם(נדרש)
21/05/2019 5:18:46

תודה רבה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/05/2019 5:22:17
Reply to  סוסמעץ

אני אזכיר לו במהלך היום. מעניין מי השחקן שעשה הכי הרבה קילומטרז השנה. זה כנראה גארד שהוא גם אישיות הגנתית ברמה כי הם גם רצים לחסימות. אולי תומפסון? צריך לבדוק פר דקות משחק כמובן.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 5:03:36
Reply to  שם(נדרש)
ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/05/2019 5:23:48

אהההה
יופי של לינקים

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 4:44:41

למאיירס 14 נק' ברבע הראשון. מה כתבתי לפני יומיים בבלוג החי? כוכב נולד. רק תנו לו לשחק!

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 4:46:02
Reply to  מנחם לס

חזק גבוה יד רכב מ3 אני נורא אוהב את הווניל הזה מקווה שהלייקרס יביאו אותו

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 4:50:37
Reply to  מנחם לס

מנחם שמר עליו שומר עם פחות 20 קילו ועשר סנטימ.
אפשר לומר שקר מהמר עליו בשביל מאצ' אפים בהתקפה

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 4:45:26

שמעון ראית את החברה של לברון בESPN אצלם החברה בקלאץ השחקנים הטובים בליגה גרין וסינוס לפני קיירי קלי, מקולם , טאונס, בראדלי ביל מיטצל וקמבה ווקר, שמעון לדעתי אם אני חותם עם קלאץ גם אני נהיה טופ 20 ואות סטאר בליגה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 4:48:21

גרין עכשיו יהיה טופ 10 עם החתימה בקלאץ אולי אפילו טופ 5

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 4:46:47

"למה צריך תרגילים אם אפשר פשוט לתת לקרי לזוז בלי הכדור

טוב תתכוננו לכמה דקות קשות עם המחליפים של ג"ס

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 4:47:48
Reply to  רפיקי

אכן הולך להיות דקות קשות

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 4:47:27

הנה גולדן בהרכב הדי ליג שלהם לעזור לפורטלנד קצת חח אבל גם זה כנראה לא יעזור

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 4:49:26

הגנות כאלה וזה היה נגמר בבלואוט של מילווקי כבר עכשיו, רק להסתכל על ההבדלים בין המשחק של הגברים אתמול לכדורעף שהולך פה. הגברים מהמזרח ימחצו השנה את הכלניות מהמערב

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 4:48:36

ג'רבקו צריך לשמור על לינארד הזה

סוסמעץ
סוסמעץ
21/05/2019 4:49:06

למה עוד לא ראיתי אף תמונה של המלכה האם??
==
סונייההההה

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 4:51:21
Reply to  סוסמעץ

https://mobile.twitter.com/kingjames
הטוויטר של המלכה

סוסמעץ
סוסמעץ
21/05/2019 4:54:31

חחחחחחח
==
LLL

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 4:51:58
Reply to  סוסמעץ

כי בשני המשחקים הראשונים היא קיבלה יותר זמן מסך מהבנים

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 4:49:27

תראו איך סת' עומד בפינה ולא זז. עאיזו אכזבה. לא לימדו אותו לנוע ללא כדור? לכן הוא לא מקבל כדורים

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 4:51:11

וואללה שהערב פורטלנד יכולה לנצח

סוסמעץ
סוסמעץ
21/05/2019 4:53:39

צעירים וגם וותיקים בדאבס
==
רוח וגישה של אלופים

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 4:53:56

עכשיו גולדן משחקת גבוע ועד שסטוטס מגלה, הוא חוטף שני סלים. אם אני מאמן את סת' אני עושה ממנו שחקן.. היום הוא מבוזבז. עומד בפינה ומחכה. שום דבר לא יקרה אם הוא לא ינוע מצד לצד

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 4:56:16
Reply to  מנחם לס

ההתקפה של פורטלנד מפגרת הרבה בגלל המאמן זה למה כזה פשוט לעצור אותם דאבל טים על הכוכבים ולחסום את הצבע, סטטוטס היה צריך ללכת הביתה לפני כמה שנים

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 4:54:31

ספויילר.קרי לא יחזור עכשיו.
עוד דקה קר יקח טיימאוט כדיי להכניס אותו.
מרובעים שם באמריקה

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 4:59:01

איך משאירים את קרי ככה על ה3 לבד חרפה, מזל שהוא לא קלע אבל זה זריקת אימון בשבילו

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 5:01:21

שהאידיוט הזה סטוטס יכניס כבר את מאיירס ליאונרד. משחק אחרון של העונה. למה אתה מחכה, יא אהבל?

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 5:06:02

דבר אחד שאני לא אוהב ב"ס זה חלוקת הזריקות.
כרגע תומפסון עם 8 קרי ומקיני עם 6. זה ישתנה בהמשך אבל אני לא מבין למה קרי לא זורק פי 3 מכל אחד אחר חוץ מתומפסון?
למה שנתקעו מקודם בהתקפה הלכו למקיני?
אולי הם סוציאליסטים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/05/2019 5:18:44
Reply to  רפיקי

🙂
סוציאליסטים חחחחחח גדול.
עם המשכורת שקרי מקבל הוא יכול להרשות לעצמו להיות נחמד לפועל

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 5:25:39

דווקא בגודלן סטייט יש היירכיה ברורה של זריקות, נבנתה עוד בימיו של ג’קסון והשתכללה פשוט ההגנה המלטפת של פורטלנד נותנת להם לקלוע מרחוק מקרוב מימין משמאל במשחק ריצה העמידה לייאפים שלושות, יש פלא שחושבים שגרין אולסטאר , גם אני מול פורטלנד הייתי טופ 20, בן סימונס היה עולה לרמה של ג’ורדן מולם.

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 5:06:08

מאיירס ליאונרד עם 20 נק'

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 5:07:50

מיילס לאונרד!!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/05/2019 5:07:55

ואז יגיע הרבע השלישי….

Smiley
Smiley
21/05/2019 5:08:25

מיילס לנארד – האימונים עם דרו הנלן השתלמו
.
דרו הנלן לא יכול לקבל פרסומת טובה מזו

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 5:09:18

מאיירס 9 מ-11 ל-22 נק'

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 5:11:51

מאיירס עם 25 נק' ב-10 מ-21

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 5:17:48
Reply to  מנחם לס

10 מ12 מנחם.ענק.
אבל קרי עם 25 ב7-9
אל תפספסו שהוא במשחק ענק בגלל מאיירס מקבל שומרים קלים

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 5:14:19

מאיירס לאונרד מה הגובה שלו, איזה שחקן הוא חזק גבוה יד רכה מ3, בצד השני קיירי לא הרגיש כזה חופש מימיו.
בכללי ההגנה של גולדן סטייט מביכה, מזל שגם ההגנה של פורטלנד לא קיימת, בסדרה מול מילווקי אם ישחקו ככה המשחקים יגמרו במחצית יהיה בלואוטים של מילווקי . ללוחמים ללא דוראנט אין סיכוי בסדרה מול מילווקי 4-1 לאיילים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/05/2019 5:16:39

לא יודע אם 4-1 אבל אני עם יאניס.

שעיה
שעיה
21/05/2019 5:15:00

פורטלנד לא רוצים יתרון גדול. זה כבר הוכח כלא עובד

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/05/2019 5:15:25

וואו קרי הזה, בלתי עציר…

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 5:15:42

ווואוווו קרייי

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 5:16:39

סטטוטס פשוט מטומטם שוב הוא אמר להגן בICE על קרי במקום הגנת חילופים הוא חייב לקבל את הפתקית הוורודה , מדברים על הצלף הטוב בהיסטוריה של המשחק שמקבל קליעות חופשיות מה הוא חושב לעצמו?
לפעמים אני לא מאמין איך המטומטמים האלה מקבלים מילייונים חסרי בינה!!

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 5:19:52

היתה לו זריקה חופשית אחת במחצית הזו

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 5:23:12
Reply to  רפיקי

איזה זריקה חופשית אחת? אולי זריקה אחת שהפריעו לו תבדוק גם את ההחטאה שלו ממש זריקה חופשית מקו ה3, זה הוראה ברורה של מאמן לא לעשות חילוף ולא לעזור בכיסוי אלא להישאר עם הסנטר אחורה פשוט טמטום גמור

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 5:29:01

אני מניח שזה מחלוקת בינינו איך להגדיר זריקה פנוייה

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 5:31:47
Reply to  רפיקי

זריקה בלי שומר עליו, כמו ההגדרה בNBA, ממש זריקות אימון אני אחרי המשחק יביא לך את הסטטיסטיקה של המשחק הזה לקרי היה מעל 5 כאלה במשחק.

Smiley
Smiley
21/05/2019 5:16:45

קארי VS לאונרד… מי היה מאמין שזה השפן (חמור…) שסטוטס ישלוף

רן הנרגן
רן הנרגן
21/05/2019 5:17:54

קרי קלע 8 נקודות ב 29 שניות. זה לא השיא אבל עדין מדהים. ממינוס 12 ל מינוס 4. מחזה נפוח ליללה בסדר יש לנו יתרון

שם(נדרש)
שם(נדרש)
21/05/2019 5:18:02

חלוקת הנק' הקבועה ברבע 2 של גולדן.
6 דקות ראשונות קצת של בקושי 20 נק'. 6 דקות אחרונות קצב של כמעט 50 נק'.
זהה את ההבדלים…

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 5:19:14

ג'רבקו או בוגוט על מאיירס.
הוא מדיף שלא כי זה פוגע בהתקפה.
אל תסתנוורו

שעיה
שעיה
21/05/2019 5:20:22

לאונרד כרגע מלכודת דבש. הכל הולך לו בזריקות אבל הוא מחרב את ההגנה. לדעתי מיצו את הנקודות שלו, אפשר לשלוח אותו למקלחת.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 5:20:31

הם משאירים את קרי לזריקות אימון ממש שוב הוראה של מאמן לעבור מתחת לחסימה ושהסנטר נשאר בICE (שיטה שמתה ב2012 עם ההגנה של תיבודו) נגד קרי שקולע בקלות 2 מטר מאחורי קו ה3 זה גזר דין מוות מודע!! נותנים לו זריקות אימון ממש בהוראת המאמן ממש כמו משחק מספר 1, מה עובר לצוות האימון בראש שהוא לא יקלע? מדובר על הצלף מספר 1 בהיסטוריה.
סטוטס המטומטם חייב ללכת הביתה

זיו פנמה
21/05/2019 5:25:47

מתחיל לראות עכשיו לראות על מה כל המהומה.

זיו פנמה
21/05/2019 5:27:33

והנתון הראשון שקופץ לי מול העיניים בססט' של המחצית הוא:
פורטלנד עם 20 אס' במחצית!
לי זה אומר שקר יעשה התאמות במחצית והבלייזרס יסיימו את המשחק עם לא יותר מ33 אס'.

זיו פנמה
21/05/2019 5:28:41

נתון שני שעלה על הרדאר שלי:
אמינו עם 0 נק' ו-0 (!!!) זריקות מהשדה ומהעונשין. ככה הם חושבים לנצח? לא נראה לי.

זיו פנמה
21/05/2019 5:30:01

נתון שלישי על הרדאר:
שיוויון בריבאונד.
בעקרון, בסדרה הזאת, מי שמנצח בריב' מנצח במשחק (נכון לגבי 2 משחקים מהשלוש).
להערכתי מי שתנצח בקרב על הריב' תנצח במשחק

זיו פנמה
21/05/2019 5:31:05

רביעי ברדאר:
אחוזי קליעה..
בלייזרס עם 60% מהשדה והווריירס עם 58%.
זה פלייאוף זה? 🙂

זיו פנמה
21/05/2019 5:33:12

רק עכשיו ראיתי שאיגואדלה לא בסגל ושמק'יני (8 נק' עד כה) בחמישייה הפותחת

זיו פנמה
21/05/2019 5:36:29

15-12 לספסל של הבלייזרס בינתיים

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 5:32:59

הבעיה של פורטלנד המשחק זה לא התקפית, זה הגנתית, זה ממש לא משנה אם אמינו קולע או לא שהם על 70 נקודות באחוזים כאלה במחצית אלא שעל ההגנה שלהם גם אני קולע וגם הנכדה שלי.

זיו פנמה
21/05/2019 5:37:50

ברוך, הבעיה של פורטלנד היא שהם לא מספיק טובים.
זה לא עניין של הגנה או התקפה – הם פשוט פחות טובים והווריירס מכתיבים איך ייראה המשחק (לפחות עד כה בסדרה).

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 5:39:51

אין בעיה להיות פחות טובים, הבעיה זה להציג סכמות כאלה בהגנה בטח כאלה שלא עושות חילוף על קיירי ולהיות עם התקפה כזאת מפגרת כל הסדרה שבה הכדור אצל שני הכוכבים ואין כמעט תרגיל לרפואה (אשמה של סטטוטס).

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 5:28:09

ממש משחק כדורעף, לראות את הגברים מהמזרח אתמול ולהבין את ההבדלים ברמות, ללוחמים אין סיכוי מול מילווקי בלי דוראנט, אם ההגנה כזאת עדיף שלא יעלו בכלל לסדרת הגמר, למילווקי יש הגנה זה לא פורטלנד משחקים כאלה יגמרו במחצית נגדם, היווני הולך להתפנק

שם(נדרש)
שם(נדרש)
21/05/2019 5:30:42

מזכיר לך שהם שמרו בצורה נפלאה על הארדן ויוסטון גם בלעדיו

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 5:36:41
Reply to  שם(נדרש)

הם לא שמרו טוב על הארדן בכלל לא האמת, הם גם לא הצליחו להאט אפילו לשנייה את ההתקפה של יוסטון , מה שהם עשו זה לקלוע טוב מהם.

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 5:31:11

פורטלנד עם 61 מהשדה. 57 משלוש.
תכף זה ייגמר ואז הם יצטרכו באמת לשחק

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 5:32:52

יש מצב שקר הוא הסוכן של מאיירס??
למה תומפסןן שומר עליו??

זיו פנמה
21/05/2019 5:34:15

75-70
אצלי רק 73-69

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 5:34:30

הם חייבים להפסיק לעשות טראפ עם השומר של מאיירס

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 5:38:23
Reply to  רפיקי

סוך סוף הוא למד טיפה מקרי שמוסר כדור והפלא ופלא מאיירס מנהל התקפה 3-2 , שוב הכל קשור בכמה הגנה מתמקדת בך (היום אין הגנה) זה למה מקיימי קולע בדאבל פייגרס ויגיע ל16 -20 נקודות הלילה, לא הופך אותו לאולסטאר

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 5:39:30

מסכים

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:01:35

מקיני אולסטאר. הסיפור שלו אבל מדהים הוא עוד בגיל 24 שיחק בליגה השנייה בפיליפינים אם אני לא טועה ראתי מזמן איפשהו

דה שוט
דה שוט
21/05/2019 5:36:21

היום זה של פורטלנד

זיו פנמה
21/05/2019 5:38:21
Reply to  דה שוט

למה נראה לך?

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 5:38:59

קשה לי עם חלוקת הזירקות של ג"ס…קשה

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 5:41:44

קרי עם 2 זריקות ב5 דקות.
תנו לזרוק 10!
הוא 5 מ8 ל3

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 5:50:13

אני אשמח שהווריורס יפסידו.
שילמדו לחלק זריקות

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 5:52:31
Reply to  רפיקי

סתם אני לא.
אבל שילמדו לחלק זריקות

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 5:56:43

חזרתי אחרי שכתבתי 'מעורב' למחר בערב.
ראיתי שאיזה רפה הבנה כתב שלינארד "מיצה את עצמו". שיחכה לקרוא דברים שאני יודע עליו שתקראו מחר (היום)

דה שוט
דה שוט
21/05/2019 5:56:54

זה של פורטלנד הפעם, הולכים למשחק 5

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 5:57:39

סטוטס, קח טיים. מאמנים שלא מבינים מתי לקחת טיים. עכשיו הזמן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 5:58:34

ספרתי ארבע פעמים שההתקפה נתקעה והכדור הלך למקיני.
תן את אלו לקרי או קליי ואתה בשיוויון עכשיו

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 5:58:35

להכניס את סת' זו שגיאה. הוא לא זז בהתקפה. בזבוז אחד גדול

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 5:59:17

פורטלנד קולעת 9 רצוף. כז=שזה קורה טיים עוצר אותם

זיו פנמה
21/05/2019 5:59:57

23-25 באס' לבלייזרס

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
21/05/2019 6:00:14

ברוך, כשאני קורא את התגובות שלך על גרין, מתנגן לי בראש השיר "דון קישוט…"
.
(הנה, קראת את התגובה שלי על גרין)
.
ולעניין –
היה, ונשאר, אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה. אם אתה מעוניין לקבוע סטטוס של שחקן, לא על סמך משחק בודד –
על סמך 3 רבעים,
זו זכותך.
כל אותם מאמנים (שמסתבר שנמצאים בכיס של קלאצ'. או שזה קר? אני לא בטוח…),
הם בחרו בו בדיוק בגלל סיבות אלו כבר כמה פעמים למשחק האולסטאר.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 6:08:48

אם אני לא טועה גרין גם נבחר לאוברייטד הגדול בליגה ומי בחר בו ?השחקנים. שכל היום מטפטפים בתקשורת על גרין ויש לו גם פה זה נכנס לשאר לראש והתקשורת בידיים של לברון וכתבי החצר שלו , קונור מקרגור היה לוחם UFC בינוני ועדיין נחשב לאחד הגדולים בהיסטוריה בגלל הפה שלו. כמו שאמרתי לך ללא מגני פרימטר ההגנה לא קיימת, שוב הוא דומה מאוד לרונדו שתפס גב על השלישייה הגדולה בבוסטון .

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
21/05/2019 6:10:49

מה הקשר לתקשורת?
אלו המאמנים שבחרו בו לאולסטאר. יותר מפעם אחת.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 6:12:21

המאמנים לא בחרו בקורבר וברונדו? אולסטאר אמור להיות משבצת לאחד מ24 השחקנים הטובים בעולם והפכו אותו לתואר כבוד . אילו הייתה מתחיל קבוצה ללא התחשבות בגילאים הייתה בוחר את גרין ב1 מ24 הבחירות הראשונות?

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
21/05/2019 6:17:57

האולסטאר הוא לשחקנים הטובים ביותר באותה עונה.
יש מספר שחקנים שהבחירה בהם לאולסטאר הייתה בגלל ההצלחה של הקבוצה שלהם בעונה ספציפית. אלו בדרך כלל שחקנים שנבחרים רק פעם אחת בקריירה למשחק האולסטאר.
גרין נבחר מס' פעמים.
הוא גם נבחר פעמיים לאול NBA (פעם חמישייה שנייה. פעם חמישייה שלישית).
אז כן,
לא רק אני חושב שמדובר על אולסטאר.
מסתבר שגם התקשורת (לא רק ESPN מצביעים, אני מקווה שאתה יודע את זה?),
וגם אנשי המקצוע (המאמנים) חושבים כך.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 6:22:03

לא ענית לי על השאלה איתו הייתה מתחיל קבוצה ללא התחשבות בגיל הייתה לוקח אותו כאחד מ24 הראשונים?
.
התקשורת גם בחרה ברונדו 4 פעמים לאולסטאר לא גם 4 פעמיים לחמישיית העונה פעמיים לחמישייה ראשונה לא אומר שהוא היה אחד כזה , אני בכלל לא מדבר על ההתחשבות בעמדה.
.
דווקא השחקנים נותנים תשובות הרבה יותר מהימנות מי השחקן האוברייטד בליגה ? החשוב דריימונד גרין איך אתה מסביר את זה?

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
21/05/2019 6:25:58

הוא בעט בכל כך הרבה שחקנים, שלח אצבע לעין של כל כך הרבה שחקנים, ובכלל –
נכנס מתחת לעור של כל כך הרבה שחקנים. יש בכלל שאלה למה הוא זוכה ללא מעט חוסר כבוד?
זה בנוסף לעובדה שיש בליגה דור של שחקנים שגדלו על "לא משלמים לי בשביל לשחק הגנה".
.
לך יש תשובה (הגיונית) למה המאמנים נתנו לו מספר הופעות באולסטאר?
(חברים של קר זו תשובה ממש לא הגיונית)

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 6:30:51

קווין גראנט היה שחקן הרבה יותר מלוכלך מגרין עדיין קיבל כבוד מהשחקנים.
.
אתה שוב בוחר לא לענות על השאלה הייתה לוקח את גרין כאחד מ24 הראשונים אם הייתה מקים קבוצה ללא התחשבות בגיל. הייתה לוקח אותו לפני דונבון מיטצל, לוקה דונציץ מקולם…

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
21/05/2019 6:37:35

הראיה שלך לכדורסל, בנושא זה, שטחית מאוד.
לא הייתי מתחיל קבוצה עם גרין לפני מיצ'ל. מקולם כן. דונצ'יץ' יהיה שחקן טוב מכל מה שיש לגולדן סטייט למעט דוראנט/קרי.
אבל אם הייתי מחליף בין מיצ'ל לבין גרין במדי גולדן סטייט, אז גולדן סטייט הייתה קבוצה פחות טובה, ובהפרש.
.
בניגוד מה שנהוג לומר –
מטרת המשחק היא לא לקלוע. זה רק האמצעי למטרה. המטרה היא לנצח.
ואת זה גרין עושה. להכניס את הכדור לטבעת זה רק חלק מהמשחק. עד לרגע שהכדור נכנס, עוברים כמה שלבים (מסירות, חסימות, ועוד כמה זוטות שכאלו).
ואם קולעים, עדיין צריך שהיריבה תקלע פחות. הגנה.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 6:39:25

לגבי ההופעה באולסטאר מאותו סיבה שמקררים נחשב לאחד הטובים בהיסטוריה, תקשורת שמפמפמת כל היום על החשיבות של גרין, הפה הענק של גרין שצועק שהוא טופ 10 בליגה, כל היום מטפטפים על זה שהוא הלב והמנוע של גולדן סטייט, ומשחק בעמדה הכי דלילה בליגה (איזה לב ואיזה מנוע),

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
21/05/2019 6:43:37

החלוקה באולסטאר היא לפורוורדים וגארדים. עמדת הפורוורד היא העמוסה ב-NBA.
ושוב –
את הספסל בוחרים המאמנים.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 6:44:43

ברור שלא היית מחליף בין מיצל או דונציץ לגרין כיוון שיש לך בקבוצה כבר שחקנים יוצרים שקוברים את העור, אז צריך שחקן שישלים אותם שחקן שיעשה עבודה שחורה גם את הארדן לא הייתי לוקח במקום גרין לגולדן סטייט מכיוון שיש את קרי ודוראנט.
.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 6:48:28

בעצם אתה אומר את מה שאני אומר לא הייתי לוקח את גרין לאחד מ24 השחקנים הטובים בעולם, אבל ׳כשחקן משלים ׳ לשלישייה צלפים כמו שיש לגולדן סטייט אין מתאים ממנו. אז מה המשמעות של זה גיא?

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 6:53:07

ולגבי ניצחונות קבוצה מנצחת ולוקחת אליפויות, כוכבים מנצחים משחקים, כישרון התקפי לוקח אליפויות ולגודלן סטייט יש את כך זה בשפע.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:56:43

חחח העצם גיא אתה אומר מה שברוך אומר. שלא היית בונה קבוצה סביב גרין. כלומר אולסטאר הוא לא.
כלומר גרין הוא המשלים הכי טוב לביג 3 זה מה דאתה אומר.
בנבחרת ארהב גם הייתי שם את קליי בחמישייה לפני הארדן לצד קרי דוראנט קאווי ודיוויס כי אני צריך תנועה והגנה.
האם רליי טוב מהארדן?

אולסטאר נקבע לפי מי היית בונה קבוצה מי כוכב מי הם 24 השחקנים הראשונים שהיית מתחיל איתם קבוצה.

האם יש מישהו פה באתר שלוקח את דריימונד ב24 הבחירות הראשונות בדראפט מבין כל שחקני הליגה? נהיה אפילו לארגים ב30 בחירות הראשונות. מישהו דמתחיל איתו קבוצה? בהקשה שיגיד פה

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 6:00:39

רבע 3: גולדן סטייט התחילו להכיר בקיומו של מאיירס.
וקיבלו נקודות מלילארד ומקולום.
הבנתם?

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 6:02:52

רק כדיי לצאת ידי חובה.
לווינגסטון השומר הגרוע בnba

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 6:04:37

קרי למד מהארדן זורק בשביל העבירה חייבים לשנות את החוק המטופש הסה.

מנחם לס
Admin
21/05/2019 6:04:57

סטוטס הוא אהבל שהשטן לא ברא: הוא התחיל רבע 3 בלי מקולום, בלי לילארד, ובלי מאיירס ליאונרד – שלושת הכי טובים שלו. זה משחק לחיים ולמוות. הוא לא מבין????????????????

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:07:01
Reply to  מנחם לס

חחחח ברט בראון יכול להיות גאה

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 6:06:18

תחזיר את מקולום, תחזיר את לילארד, תחזיר את מאיירס

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 6:10:07

עכשיו ליאונרד במקום קנטר ויש נצחון.

דה שוט
דה שוט
21/05/2019 6:10:50

פורטלנד זה משהו, לקחו 7 זריקות רעות ברצף, ג"ס חייבים לנצח, סטף משקיע המון מאמץ, לא טוב לו עוד משחק, הערב – למרות השביקה – זה של פורטלנד

חחחח
חחחח
21/05/2019 6:11:17

חחחחחח הנה זה מתחיל
17 סוף השלישי רק 5 עכשיו
למישהו יש ספק איך זה ייגמר ??
פורטלנד מביישת את הפלייאוף…. זה גמר המערב ????

שעיה
שעיה
21/05/2019 6:11:27

התקווה זה העייפות של סטף

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 6:13:32

דיברנו הרבה הרבה על מאמנים מרובעים.
קר נותן לקרי לשחק כל המחצית השנייה וזה בהחלט יכול להביא לו ניצחון.מגיע מילה טובה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:15:21

מה ליליארד הבריא פתאום? חחח או שזה רק בהפסדים?

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:16:07

מנחם האם הצלעות של דמיאן התאחו כבר?

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:16:44

תכף נגלה שקליי פצוע😎

דה שוט
דה שוט
21/05/2019 6:17:10

וויי וויי לא הערכתי נכון את יכולת ההיחנקות של פורטלנד, מה אתם רוצים מסטוטס? רועדות להם הידיים

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 6:17:22

קרי אסיסט מטריפל דאבל

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 6:17:36

וואו איזה אפסים פורטלנד , כתבתי שיהיה סוויפ בסדרה אבל הם פשוט חסרי אופי

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:19:09

חשבתי יקחו משחק 1 את גיים 3😑

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:18:40

יואל צריך לסגור לך את המפעל החיתולים שלך לא מחזיקים גובלים ברשלנות

חחחח
חחחח
21/05/2019 6:19:09

משחק שלישי רצוף גולדן סטייט מראה שהיא עושה צחוק מהמשחק ומפורטלנד….
משחקים להעביר את הזמן עד סוף השלישי ואז גז וגומרים משחק
צחוק !!!!
ריצת 9-26 תוך 10 דקות
והנה שוויון
חחחחחחח איזה בושה…. כל המערב זה צחוק

no funny shtuff
no funny shtuff
21/05/2019 6:19:14

לפורטלנד פשוט "אין את זה".
לא בשבילם כל הגמר מערב הזה.

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 6:20:16

מקולום ולילארד. לילארד ומקולום. אף כדור בכל החצי השני למאיירס. מי אשם? המאמן. שייקח טיים ויגיד לתת לגבוה כדוריחם. הוא היום 65% מה-3. אני לא מביןץ. מקולום וליליארד לא מפסיקים להחטיא למהפ-3 והמאמן לא רואה?

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:22:55
Reply to  מנחם לס

מנחם זו יהירות לחשוב שהיית עושה יותר ממאמן nba שהגיע לגמר המערב😃😎

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:22:07

איזה פספוס של דנבר יכלו לעשות גמר יוקיץ בלי דוראנט היה מנגב אותם.

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 6:22:49

שמעון, לילארד הוא לא נמושה כמוך וכמוני. הוא משחק על אךף הכאב. אלא דברים שאתה לא מבין על כמה מהשחקנים האלה. לך יש חום 38 ואתה רץ לבית החולים

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:24:07
Reply to  מנחם לס

גם הם מנחם אולי מקבלים איזה קוקטייל קרוקודילים שאם אנו היינו מקבלים גם יכלנו לשחק. אבל די לאגדה עם צלעות מפורקות אי אפשר לשחק כדורסל בטח עם מגע. הוא פצוע כמו שאני פצוע.

חחחח
חחחח
21/05/2019 6:23:59

יאללה שיגמרו את זה היום ותיגמר העונה הזו במערב לקראת הקיץ הגדול
זה פלייאוף נורא
זה גם הסוף של פורטלנד
חצי קבוצה משתחררת ואין לה כסףלהתחזק
סטוטס הוכיח בסדרה הזו סופית שהוא מאמן שאין לו מה לחפש בשלבים מתקדמים
לפרק לפרק לפרק

דה שוט
דה שוט
21/05/2019 6:25:19

מקולום לא עומד בלחץ, מאז משחק 2
למרות שאסור להמר נגד הספלאש בקלאץ', זה של פורטלנד הפעם

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:25:24

אני מגיש תביעה נגד מפעל החיתולים של יואל נפגעי רשלנות פילי דנבר ופורטלנד

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 6:27:12

אמרתי לך חיתולי בלאי אלה, נתנו לצרפתי מקיבק לייצר אותם בטח התקמצן בחומרים.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:35:05

בקוויבק זה רק ללאורי ייצור מיוחד לא?

אסף
אסף
21/05/2019 6:25:39

אין מספיק הערכה ליכולות קלאצ' של קליי. חוץ מזה שלפעמים הוא שומר אחד וזה נראה כאילו הוא עושה עבודה של שלושה שומרים יחד

no funny shtuff
no funny shtuff
21/05/2019 6:25:50

מקולום וקליעה ברבע הרביעי זה שמן ומים.

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 6:26:03

מה שמאיירס עשה עכשיו מקולום ודיים לעולם לא עושים: כאילו זורקים, ומוסריל לאדם הפנוי לשלשהנ

צביקה
צביקה
21/05/2019 6:27:43

צעדים טפשיים

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:28:21

חחחח קרי חשב הוא הארדן 🤣🤣🤣

אסף
אסף
21/05/2019 6:29:01

תעצרו הכל! מישהו שרק צעדים בליגה!
איזה הבדל בקלאצ' בצמדי הגארדים של שתי הקבוצות ,
פשוט בולט כל פעם מחדש,.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:29:53
Reply to  אסף

הארדן יש רק אחד

no funny shtuff
no funny shtuff
21/05/2019 6:29:02

יאללה לאונרד לסל ניצחון. קניתי.

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 6:29:12

וואו איזה טעות של קרי.יכול לעלות במשחק

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:29:29

דאבל סטפבק🤣🤣🤣🤣🤣 וקרי מופתע ששרקו לו אומר לעצמו אבל קאווי עשה 4 צעדים עם הכדור 🤣

חחחח
חחחח
21/05/2019 6:30:00

לילארד מתחפש לכארים עבדול ג'באר !!!!!!!!
חחחחחח
לפרק לפרק לפרק
קבוצה בושה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:31:25
Reply to  חחחח

קר מנסה לעזור בלי דוראנט קאזינס ואיגי. בדביל האתגר אולי יספסל את קרי? ואז יש סיכוי?

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:30:20

עכשיו קרי מחייך? חיקה שוב את הארדן או מה?

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 6:30:22

צעדים לקרי

דה שוט
דה שוט
21/05/2019 6:30:28

פאול נוראי על סטף, פורטלנד לא ראויים למעמד, חבל שעברו את אוק' סיטי

צביקה
צביקה
21/05/2019 6:31:41

יש הארכה!

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 6:32:05

הרבה מזל לג"ס

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:34:05
Reply to  רפיקי

פורטלנד זה אלילת המזל😎

חחחח
חחחח
21/05/2019 6:37:00

חחחח

משיח
משיח
21/05/2019 6:32:12

אפשר לינק בבקשה

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 6:33:17
Reply to  משיח
משיח
משיח
21/05/2019 6:34:31

תודה רבה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:33:37

מה אומרים אם קרי על הספסל "פצוע" יש סיכוי לפורטלנד?

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 6:34:42

יש סיכוי לג"ס

זיו פנמה
21/05/2019 6:33:48

אז ככה..
ווריירס 40 ריב' – בלייזרס 35
בלייזרס 30 אס' (אחרי 20 בחצי הראשון) – ווריירס 29 אס'

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 6:33:58

להארדן או לקוואי לא שרקו על צעדים יותר חמורים.
אבל זה לא אומר כלום.בזיון אם לא היו שורקים.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:36:07
Reply to  רפיקי

סטפן לא יודע לזייף התנועה אצלו נראית צעדים לא חלק כמו הארדן או קאווי😎

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 6:43:28

אני מתלבט אם זה מחמאה או לא

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 6:35:06

אם פורטלנד עולה עם לילארד, מקולום, טירנר, קולינס, וליאונרד, אני מבטיח נצחון.

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:36:54

זו הקבוצה הכי קלה שגולדן יכלו לקבל חוץ מokc. פאשלה של דנבר

חחחח
חחחח
21/05/2019 6:38:20

הרבה יותר קלה גם מ OKC
יותר קלה אפילו מהקליפרס שם היו חייבים את KD בשיא

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:43:11
Reply to  חחחח

Okc אל תזלזל בדביליות שלהם. הפסידו 4 1 לראייה לאותה קבוצה. Okc הייתה מפסידה גם ללייקרס לקינגס ולוולבס אם הן היו בפלייאוף.
אל תזלזל בלב של טמבלים

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2019 6:37:21

כשלילארד נכנס בסוף נגד שלושה מגינים עם אולי 5% לקליעה, מאחוריו עמדו סת ומאיירס פנויים לחלוטין עם לפחות 40% סכוי

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:41:19

דריימונד האולסטאר 🤣🤣🤣

דה שוט
דה שוט
21/05/2019 6:41:36

אוי פורטלנד פורטלנד מפסידים לחצי קבוצה, גרין גדול,

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 6:41:43

כמה שאני יורד על גרין איזה שלושה שקברה את פורטלנד!!

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
21/05/2019 6:41:44

ברוך,
כשסימונס יקלע שלשה שכזו במאני טיים –
תחזיר אותו לדיון…

סוסמעץ
סוסמעץ
21/05/2019 6:41:47

ברוך גרין שמע אותך

חחחח
חחחח
21/05/2019 6:43:25

לילארד מעולם לא יצא מהשכונה
שחקן שכונה מצוין
האוויר מספיק עד לרמה של הגדולים

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:44:02

חח

צביקה
צביקה
21/05/2019 6:44:23

פורטלנד הרכה בדיוק התרופה שהיית צריכה ג"ס. אפשרה לספסל לקבל דקות ובטחון לקראת הגמר

חחחח
חחחח
21/05/2019 6:45:58

אמינו, קאנטר, קארי, הוד, ליימן משתחררים העונה
*** ועדיין *** פורטלנד מעל התקרה… אין לה איך להתחזק בכלל
זה הסוף של הקבוצה שרואים עכשיו… הגיעו לקצה ונפלו
נקסט!

חחחח
חחחח
21/05/2019 6:46:35

חחחח
סוף נהדר ל-5 שנים שהמערב כולו נחנק
חחחחחחחחחחחחחח
ועכשיו כל העולם מחכה לדבר אחד
ה-DECISION 2.0 של דוראנט

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:46:48

Okc אל תזלזל בדביליות שלהם. הפסידו 4 1 לראייה לאותה קבוצה. Okc הייתה מפסידה גם ללייקרס לקינגס ולוולבס אם הן היו בפלייאוף.
אל תזלזל בלב של טמבלים

עידן
עידן
21/05/2019 6:46:59

יששששששששש

חחחח
חחחח
21/05/2019 6:48:29
Reply to  עידן

חחחחחחחחחח
לפרק לפרק לפרק

י.ד. ברקוביץ
י.ד. ברקוביץ
21/05/2019 6:47:08

צלעות לילארד ברוטב קארי ירוק

דה שוט
דה שוט
21/05/2019 6:47:37

פורטלנד: sweep city

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:51:17
Reply to  דה שוט

חחחחחחח גדול

חחחח
חחחח
21/05/2019 6:48:05

טורונטו יכולה להרגיש טוב –
יש צ'וקרים הרבההה יותר גדולים ממנה !!!!!!!

זיו פנמה
21/05/2019 6:48:55

גרין
18 נק'
14 ריב'
11 אס'
3 חט'
2 חס'
(6 אי')

עידן
עידן
21/05/2019 6:51:05

מאני גרין תמיד סומך. עליו במאני טיים
טוסטר היה. אדיר. בהגנה

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 6:51:16

קרי 37 נקודות 13 ריבאונדים 11 אסיסטים שני איבודים 7-16 מ3. גם אני הייתי קולע על ההגנה הלא קיימת של פורטלנד

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 7:00:14

קרי ככ נהנה נגד פורטלנד איש לא מציק לא מפריע אימון.
נגד הבאקס זה לא יהיה

כדור הרעם
כדור הרעם
21/05/2019 6:51:32

דה שוט יא ליצן.
איזה סכום אתה תורם להופס?
הפסדת בהתערבות.
טענת שהלוחמים חוזרים מפורטלנד עם 2:2.
שוב הוכחת שאתה לא מבין בכדורסל.
סוויפ מתוק כפי שאמרתי.
יאניס הבא בתור, קרי יתלה את ראשו בסלון כפי שנהוג לעשות לראש צבי ניצוד.

דה שוט
דה שוט
21/05/2019 6:54:04

התערבתי רק על מילווקי בלי דוראנט, תחזור לפרוטוקולים

כדור הרעם
כדור הרעם
21/05/2019 6:55:16
Reply to  דה שוט

שקרן

דה שוט
דה שוט
21/05/2019 6:58:25

אבדוק בפרוטוקולים, אולי אתה צודק,

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 6:59:24

כדור מה עם ההתערבות? ברחת בטענה של תרומות. אני לא מחפש תרומה. יש התערבות שבלי דוראנט ובלי פציעה של יאניס וברוגדון הבאקס מנצחים את הלוחמים?
אמרת שאתה מתערב על 5 משחקים ומטה פחות לטובת גולדן בלי דוראנט. יש התערבות? בלי תרומות לאתר אלא בינינו?

דה שוט
דה שוט
21/05/2019 6:56:57

ואתה צודק – אם מנחשים תוצאה ויוצא אחרת זה מוכיח שלא מבינים כדורסל. יאללה תהנה מהניצחון, שתקת כל הערב, העזת לצייץ רק אחרי שנגמר, אתה בטוח מבין כדורסל

דה שוט
דה שוט
21/05/2019 7:03:18

צודק! חייב לך בירה!

כדור הרעם
כדור הרעם
21/05/2019 8:46:24
Reply to  דה שוט

תרום את סכום הבירה לאתר הופס.
ראס ההתערבות עומדת בעינה, המפסיד יתרום כפי יכולתו לאתר הופס. אל תהיה חמדן ותאב בצע.

דה שוט
דה שוט
21/05/2019 6:52:20

אני כבר לא בטוח, רק רואים אותם ונחנקים, כמו מכבי של שנות ה-80

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/05/2019 6:55:41

בוקר טוב לכולם, והמשך יום נעים…
😎

זיו פנמה
21/05/2019 7:16:08

בוקר אור

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 6:56:13

מי אמר שלא חוזר?

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 6:57:22

אגב שוב.המשחק היה צמוד רק כי תומפסון היה חושך בהתקפה.יום טוב
29-1

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 6:58:26

וואו.
איזה הייטר צריך להיות כדי לכתוב את זה עכשיו

no funny shtuff
no funny shtuff
21/05/2019 6:59:17

איזה גמר מערב מצ'וקמק.
כמובן שהגמר האמיתי היה מול יוסטון.
כל הכבוד לווריורס- קבוצה מצוינת שעולה לגמר 5 ברציפות (שיא בספורט המקצועני האמריקאי).

no funny shtuff
no funny shtuff
21/05/2019 7:06:37

מאז הסלטיקס של 1957

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 6:59:24

דוראנט לא עם החברה ליד הגביע.
מעניין

רן הנרגן
רן הנרגן
21/05/2019 7:03:21
Reply to  רפיקי

דוראנט נשאר במפרץ, לא?

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 7:04:24

כן מגן על איי הברזל

עידו גילרי
עידו גילרי
21/05/2019 7:13:37

ריהאב

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 7:03:38
Reply to  רפיקי

דוראנט נח בבית נראה לך יטוס לראות את פורטלנד

רפיקי
רפיקי
21/05/2019 7:09:06

בוגי היה שם

דה שוט
דה שוט
21/05/2019 7:02:23

כדור הרעם צודק! אני חייב לך בירה!

זיו פנמה
21/05/2019 7:02:36

נקודה מדהימה למחשבה:
הווריירס ניצחו 56 (!!!) -38 בריבאונדים

זיו פנמה
21/05/2019 7:03:02

מתוך זה 15 ריב' התקפה

no funny shtuff
no funny shtuff
21/05/2019 7:03:22

ועכשיו קרי ותומפסון מחכים לאימת המזרח-
אריק בלדסו, ברוגדון וג'ורג' היל או קייל לאורי, ואן פליט ודני גרין.

חחחח
חחחח
21/05/2019 7:03:34

5 שנים בלי תחרות
5 שנים זה חצי מקריירה של שחקני עלית
חצי דור של שחקני העל בליגה – נמחק!
הארדן קוואי ראסל לילארד אולדריג' AD גאסול CP3 גריפין PG13….
נמחקו
חחחחחחחח

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 7:09:03
Reply to  חחחח

הם הוכיחו שגם בלי דוראנט לא יכולים. יוסטון כשלו כשלון מפואר בחלון היחיד שניתן להם. כל היתר נכשלו לפני הלוחמים. ראס חרפה הפסיד ליוטה ופורטלנד 2 סדרות כפייבוריט.

חחחח
חחחח
21/05/2019 7:11:34

שילוב של גולדן חזקה מדי + מערב חלש מדי
בקיצור – 5 שנים שלא צומח דשא…. בטח מאז המעבר של דוראנט
ואם הוא לא עובר בקיץ – השרב יימשך…..

רן הנרגן
רן הנרגן
21/05/2019 7:04:17

מקיני הרוויח את החוזה לשנה הבאה. יעבוד בקיץ על שלשות והגנה. יחזור משופר

עידו גילרי
עידו גילרי
21/05/2019 7:11:45

אני חושב שהוא כבר הרוויח אותו קודם. הווריורס לא יכולים לוותר בקלות על מישהו שכבר נמצא במערכת במחיר כזה.

זיו פנמה
21/05/2019 7:13:37

עלה מ33% בשנה שעברה (בטורונטו) ל36% השנה (לשלוש).
צריך דווקא לשפר את העונשין (ירד מ66% ל56%)

זיו פנמה
21/05/2019 7:20:24

משהו קטן נוסף, ודי מדהים לדעתי:
הבלייזרס עם 10 (!!!) זריקות עונשין בלבד כל המשחק. קלעו 7.

דה שוט
דה שוט
21/05/2019 7:25:58

שמעון אפילו אוק' סיטי היו עדיפים על הבושות שפורטלנד עשו בסדרה הזאת. הובילו שלוש פעמים 17 בחצי השני והפסידו לחצי קבוצה

ראס א שטן
ראס א שטן
21/05/2019 7:41:44
Reply to  דה שוט

Okc הפסידה לקבוצה שאתה מדבר עליה ב5 משחקים. מה זה אומר?

דה שוט
דה שוט
21/05/2019 8:15:04

🤦

צביקה
צביקה
21/05/2019 7:56:07

עזבו אוקייסי. ממש חבל שדנבר פישלו במשחק 7. היו יכולים לתת פייט הרבה יותר נורמלי ללוחמים החסרים. עדיין היו מפסידים אבל הייתה סדרה ולא כזה סוויפ

ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2019 8:01:40
Reply to  צביקה

ברור , ידענו שלא היה מאצאפ זה הסיבה שעדפתי את דנבר פה.

Havlicek stole the ball
Havlicek stole the ball
21/05/2019 8:17:11

דה שוט, שמעון וברוך –
אולי משום שההימורים ושאר גיבובי השטויות שאתם פולטים כל לילה עולים על שרטון באופן די תדיר, תוכלו, בבקשה, להוריד קצת ממנת השחצנות שמלווה אליהן? "תזכרו איפה קראתם זאת לראשונה", "אני עכשיו עולה שם את השלשה", etc..
אני בעד שטויות ולדבר מהבטן וכל זה, אבל אתם שולחים עשרות הודעות כל פוסט, כולן נחרצות ולפחות חלקן הגדול שגויות. ואני תוהה – למה? זה משחרר אצלכם משהו? זה כי אי אפשר לדבר במציאות עם אנשים? אני לפחות, אשמח גם לשמוע איך מח הכדורסל שלכם מפרש את המשחקים והתהליכים, ולא רק מי תנגב את השלשול של מי (שאתם לרוב טועים בזה, ואם במקרה צודקים מתפארים על כך חודשים).
תודה וצום קל.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/05/2019 8:26:59

חחחחחחח
בהצלחה
+100
אני נגנב מהחבורה הזו אבל המינון קצת בעייתי 🙂

Auron
Auron
21/05/2019 10:03:36

+100000
פשוט צודק , וולגריים טרחנים ובעיקר מאוסים.